Oto Mass Effect 3 PBF!
Żniwiarze już zaczęli zbierać pierwsze rasy. Pokonać ich będzie można jedynie działając razem. Waśnie, spory i wrogość tylko ułatwią im pracę. Zostań N7, Widmem lub zwykłym bandziorem czy najemnikiem.
Nie jesteś zalogowany na forum.
Wrogowie dla Drogi Mlecznej.
Znajduje się tu spis wszystkich wrogów.
UWAGA! Będąc w Cerberusie twoimi jedynymi sojusznikami będą członkowie Cerberusa z listy poniżej a cała reszta to będą wrogowie! To samo tyczy się gethów!
UWAGA! Będąc w gangach do listy także dojdą członkowie konkurencyjnych ugrupowań!
Żniwiarze
Zombie
Jeden z najsłabszych rodzajów wrogów w grze. Zombie starają się najczęściej podbiec do ciebie i zaatakować w sposób bezpośredni. Mała wytrzymałość sprawia, że możesz je z łatwością wykończyć zanim zdążą się do ciebie zbliżyć. Atakują w dużych hordach przez co nie raz ginęły całe oddziały. Najlepsza będzie strzelba. Tworzy się je ze wszystkich ras humanoidalnych.
Kanibal
Silniejsi i bardziej wytrzymali od zombie. Zamiast jednego z ramion posiadają działko, więc należy na nie uważać, zwłaszcza, gdy są w grupie. Ich cechą charakterystyczną jest możliwość zjadania okolicznych zwłok i regenerowania w ten sposób energii. Należy je zabijać zanim zdążą to uczynić. Z działko mogą wystrzeliwać granaty. Są to przemienieni batarianie.
Grasant
Specjalna jednostka zdolna zapewnić dodatkową ochronę zombim i kanibalom. Sami dysponują karabinem i jeśli akurat nie pomagają swoim kompanom, to z chęcią angażują się w walkę. Najlepiej rozprawiać się z nimi na początku starcia, aby nie mogły wzmacniać swoich towarzyszy. Używają tarcz kinetycznych. Są to przemienieni turianie.
Brutal
Potężny przeciwnik stworzony z myślą o niszczeniu mocno opancerzonych celów. W walce z brutalem staraj się trzymać na odległość i atakuj go jak najsilniejszymi broniami. Uważaj też na szarże tych dużych wrogów i zawczasu wykonuj przed nimi uniki. Są to przemienieni turianie w połączeniu z batarianinami.
Kosiarz
Latająca jednostka Żniwiarzy zaopatrzona w dwa karabiny. Wytrzymała i potężna, należy ją atakować tylko zza osłony i nie narażać się na jej ataki. Są to przemienione zwierzęta o tej samej nazwie.
Pustoszyciel
Sporych rozmiarów, chodząca artyleria zadająca bardzo duże straty. Podczas walk z tymi przeciwnikami należy cały czas pozostawać za osłoną, ponieważ w otwartym terenie można bardzo szybko zakończyć swój żywot. Do pustoszyciela można podejść i zaatakować go najmocniejszymi broniami lub ostrzeliwać z daleka i ukrywać się. Należy jednak zachować czujność, ponieważ z przeciwnika tego ciągle wychodzą małe pająki, a po śmierci zostawia żrący kwas, na który lepiej nie wchodzić. Posiada żelowe worki na całym ciele, w których przechowuje wyrojone. Są to przemienione rakni.
Wyrojony
Mały przeciwnik podobny do pająka. Są dość szybkie i stosunkowo słabe, ale podczas większych walk, gdzie wrogów jest więcej, mogą nieźle dać w kość. Staraj się je zabijać jak najszybciej, zanim do ciebie podejdą. Na szczęście wystarczy tylko kilka strzałów nawet ze słabej broni, aby sobie z nimi poradzić. Są to przemienione młode rankii.
Banshee
Potężne, zmutowane przez Żniwiarzy asari. Banshee to wychudzone i wysokie istoty, które można łatwo poznać po charakterystycznym wyciu. Ich chód jest bardzo powolny, ale dysponują możliwością teleportacji, z której często korzystają. Ich główną bronią są rzucane biotyczne kule energii o ogromnej mocy. Podczas walki z nimi najlepiej pozostawać w ciągłym ruchu, a w przypadku ich ataku ukrywać się za osłonami. Je same najlepiej atakować jak najmocniejszymi broniami i umiejętnościami.
Cerberus
Szturmowiec
Typowy żołnierz zaopatrzony w pistolet o średniej sile rażenia. Zwyczajny ostrzał zza osłony zupełnie wystarczy do uporania się z nimi. Ma lekki pancerz.
Stróż
Żołnierze zaopatrzeni w tarcze. Strzelanie w nie mija się z celem, ponieważ odbijają większość kul. Zamiast tego lepiej jest takich żołnierzy obrzucać granatami, ostrzeliwać ich miejsca nie ukryte za tarczą lub korzystać z mocy biotycznych. Ma ciężki pistolet.
Centurion
Potężni przeciwnicy zaopatrzeni w ciężkie karabiny maszynowe i dodatkowy pancerz. Dobrym pomysłem jest skorzystanie z ładunków wybuchowych lub wzmacnianych naboi albo ostrzeliwanie ich zza osłony z dużej odległości. Żołnierze ci posiadają również granaty dymne, z których dość często korzystają osłaniając w ten sposób siebie i swoich kompanów. Mają silne tarcze kinetyczne.
Inżynier
Specjalni żołnierze Cerberusa posiadający zdolność stawiania szybkostrzelnych działek, które mogą szybko pozbawić się sporej ilości wrogów. Sami w sobie nie są zbyt skuteczni w walce, ale staraj się ich eliminować zanim zdążą postawić jakieś działko obronne. Same działka możesz niszczyć zwykłym ostrzałem lub korzystając z cięższych broni. Mają pistolety.
Atlas
Potężny mech bojowy o dużej sile ognia i bardzo wytrzymałym pancerzu. Podczas walki z tym przeciwnikiem trzeba koniecznie korzystać ze wszelkich osłon i nie wchodzić mu pod lufę. Najlepiej atakować go wzmocnionymi pociskami i mocami specjalnymi, a podczas prowadzenia ognia celować w szybę w centralnym punkcie korpusu za którą znajduje się żołnierz obsługujący maszynę. Ma duże działko oraz wyrzutnię rakiet samonaprowadzających. Posiada potężne tarcze kinetyczne i gruby pancerz.
Nemezis
Dość niebezpieczny przeciwnik zaopatrzony w broń snajperską o dużej sile rażenia. Kiedy go wypatrzysz koniecznie ukryj się za jakąś osłoną lub pozostawaj w ruchu, aby nie zdołał cię namierzyć. Jeśli to możliwe, staraj się szybko skrócić dystans i rozprawić się ze snajperem z bliskiej odległości lub ostrzeliwując go z daleka zza osłony. ma dość spore tarcze kinetyczne. W odróżnieniu do większości wojsk Cerberusa Nemezis zostają tylko kobiety.
Duch
Szybkie i zwinne oddziały posiadające możliwość tworzenia osobistej bariery. Ponadto mogą na chwilę stać się niewidoczne i zregenerować w tym czasie swoje bariery biotyczne. Są skuteczne w walce na bliski dystans, dlatego najlepiej rozprawiać się z nimi z daleka i to jak najszybciej. Posiadają miecz. Duchy i Nemezis to jedyne oddziały kobiece w Cerberusie, cała reszta składa się wyłącznie z mężczyzn.
Adiutant
Poddany dziwnym eksperymentom człowiek z silnymi mocami biotycznymi. Posiada mocny biologiczny pancerz i tarcze biotyczne. Został stworzony na Omedze aby terroryzować lokalną ludność lecz wymknął się spod kontroli.
Dragon
Są ciężko opancerzonymi żołnierzami zdolnymi rzucić się w kierunku swoich wrogów ze znaczną prędkością i biotycznym biczem. Ta jednostka jest końcowym wynikiem Projektu Feniks. Posiada ciężki pancerz lecz przez eksperymenty jest bardzo podatny na obrażenia, wystarczy drobny otwór w opancerzeniu żeby go zabić jednym strzałem.
Gethy
Żołnierz gethów
Niezbyt silny rodzaj wojsk zaopatrzony głównie w karabiny pulsacyjne. Charakteryzują się dość słabym pancerzem i można je stosunkowo szybko zniszczyć niemal każdym rodzajem broni. Ma tarcze kientyczne lecz w czasie walki musi je dopiero naładować aby móc z nich skorzystać.
Żołnierz rakietowy gethów
Pancerz jest taki sam jak u zwykłych żołnierzy lecz posiada wyrzutnię rakiet i tarcze kinetyczne.
Geth łowca
Pod względem wyposażenia jest zbliżony do zwykłego żołnierza posiada jednak wzmocniony pancerz. Jego cechą szczególną jest jednak możliwość stawania się niewidzialnym. Podczas przemieszczania można go wtedy poznać po obrysie sylwetki. Na wyposażeniu ma strzelbę.
Behemot
Ciężka i bardzo silnie opancerzona odmiana gethów. Dzięki specjalnemu pancerzowi jest wytrzymała na ataki. Behemot atakuje przy pomocy potężnego działka pulsacyjnego. Najlepiej walczyć z nim przy pomocy jak najsilniejszych broni a ostrzału unikać chowając się za osłonami. Oprócz działka behemoty posiadają też sondy bojowe ostrzeliwujące cele pociskami pulsacyjnymi. Używa ogniomiotu gethów.
Piro
Żołnierze posiadający tarczę, którzy są zaopatrzeni w morderczy miotacz ognia. Najlepiej w ogóle się do nich nie zbliżać i atakować ich z daleka.
Wrogowie dla Gromady Helejosa w galaktyce Andromedy.
UWAGA! Będąc w gangach do listy także dojdą członkowie konkurencyjnych ugrupowań!
Kettowie
Wybraniec
Standardowi żołnierze kettów, którzy są wspierani bardziej zaawansowanymi, specjalistycznymi jednostkami; angarowie poddani apoteozie.
Upiór
Wrogie pso-podobne stworzenia ze zdolnością do maskowania; challyrion poddany apoteozie.
Naznaczony
Zamaskowani żołnierze wyposażeni w oparte na energii, strzelby.
Namaszczony
Żołnierze kettów sporych rozmiarów, wyposażeni w bariery kinetyczne, noszący mini-guny strzelające plazmą.
Bies
Olbrzymie bestie kettów z naturalną odpornością na ogień palny broni i wszechogarniającą siłą; erioch poddany apoteozie.
Behemot
Eksperymentalna jednostka kettów; kroganie poddani apoteozie.
Ascendent
Dowódcy kettów, którzy używają barier kinetycznych jako broń defensywną, jak i ofensywną; gatunki spoza gromady Helejosa poddane apoteozie, wzmocnione cechą angarów manipulacji bioelektrycznej.
Porzuceni
Obserwator
Obserwator jest jednostką Porzuconych. Posiadają zdolność lotu oraz strzelają potężnymi wiązkami lasera.
Łamacz
Łamacz jest jednostką Porzuconych, często jest na szybko budowany przez konstruktorów i posyłanych do walki.
Atakują głównie poprzez łapanie wroga za ramiona i silne uderzenia swoich mechanicznych ramion, lub poprzez samozniszczenie.
Niszczyciel
Niszczyciel jest jednostką Porzuconych. Niszczyciel to dużym czworonożnym kolos, przypominający kraby, które występowały na Virmirze. Jest uzbrojony w dwie szybkostrzelne wieżyczki na każdej ze stron. Ich boczne wieżyczki mogą zostać zniszczone pojedynczo.
Konstruktor
Konstruktor jest jednostką Porzuconych. Konstruktorzy to dwunożne maszyny kroczące, bez tarcz i pancerza. Potrafi szybko utworzyć Łamaczy ze swoich zasobników polimera.
Niwelator
Niwelator to jednostka Porzuconych. Niwelatorzy są dwunożnymi maszynami kroczącymi, które korzystają z ochrony pancerza oraz potrafią rozstawiać taktyczne tarcze. Wiązki promieni, jakimi strzelają są poprzedzone niebieskim laserem śledzącym, który w momencie aktywacji zacznie migać na czerowono. Chwilę później strzelają we wcześniej wyznaczony cel, nawet przez ciała stałe.
"I stałem się Śmiercią, niszczycielem światów." - Robert Oppenheimer
Offline
Forum oparte na FluxBB
[ Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 1.31 MB (Maksimum: 1.81 MB) ]